تلخ و شیرین

تلخ و شیرین
مگر میشود زندگی مرا بهم ریخته آفریده باشد خداوند دانه های انار.... 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تلخ و شیرین   و آدرس calmness.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





یه مدتی بود به اینجا سر نمیزدم دیگه ماه رمضون بود حال و حوصله اینترنت نداشتم منم حسابی سرگرم بودم وکلی تابلو کشیدم .یه کار جدیدم هست (دوخت برزیلی ) یاد گرفتم و فعلا درگیر اونم. قصد داشتم توی تابستون چندتا تابلو بکشم و بفروشم چون آخرین تابلوم رو که قاب کرده بودم فروشنده بهم گفته بود خانم من دنبال این کار بودم خیلیا سفارش میدن شما میفروشین ؟؟ من هم طبق معمول این درس و کنکور پا رو گلوم گذاشت و در نهایت تاسف گفتم نه نمیفروشم اخم الانم چندتایی آماده کردم اما این خانواده گرام ما اگه بذارن من پله های ترقی رو طی کنم! والا من از وقتی یادمه هر وقت تابلو کشیدم و گذاشتم تو کارگاهم آخر هفته ها که داداش اینا جمع میشن اینجا یدفعه میبینم یکی ازون طرف صدام میکنه: فااااااطمه این تابلو رو من برداشتم خیلی پرو شدی تابلو میکشی رو نمیکنیخنده منم مظلووووم!! میگم خب میخوام چیکار بردار دیگه! البته اونوقتا واقعا نمیخواستم کلا عادت دارم یه کاری که انجام میدم نباید زیاد جلو چشام باشه چون خیلی زود ازش بدم میادآرام الان هم که این دو سه تا رو کشیدم هر 3تاداداشام در کمین این یکین تا مرحله دورگیری تابلو تموم شهخنده 

این چند روزم که تعطیلات عید فطر هست و داداش ها و خواهریم از تهران اومدن و بعد مدت ها خانوادمون دور هم جمع شدن حسابی ..دیروزم جاتون خالی همه رفته بودیم دریای چمخاله ! برام جالبه ما با دریا نیم ساعت فاصله داریم اونوقت میمونیم سال به سال میریم اونجا خنده اونوقت در حد مرگ ذوق میکنیم ! اما خب حق هم داریم والا ما تا دور هم جمع میشیم این پسرامون همه جکع میشن تو یه اتاق همه پشت pc و مشغول فوتبال بازی کردن و کرکری خوندن برای هم ما خانما هم تو یه اتاق دیگه مشغول غیبت کردن و نقشه کشیدن برای جیب پسرا!! که وقتی هم صدای گوووووووووووووووووووووووول اونارو ازون طرف میشنویم تو اجرای نقشه جدی تر میشیم ! من وخواهرم هم بشدت همپای عروسامونیم  و تو همه نقشه ها نقش سرهنگ 2 رو ایفا میکنیم!!خنده

این روزا حالم خیلی خوبه خیلی خوشحالم ازین اینکه همه دور همیم البته امیدوارم این خوشیم نزنه زیردلم چون تجربه ثابت کرده بعد هر خوشی یه ناخوشیه حسابی در پیشه!!!!! وای خدا جواب کنکورمو ختم به خیر کن!!! تا 12 جیزی نمونده



نظرات شما عزیزان:

پسرخوب
ساعت7:28---12 مرداد 1393
آدمایی که از رابطه های طولانی میان بیرون خطرناکن …
چون اونا میفهمن ؛
میشه یه چیزایی رو از دست داد ، و نَـمــُــــرد …!

پاسخ:nice....


بهار
ساعت19:15---9 مرداد 1393
سلام فاطمه جون
انشاءالهد هرچی خیره همون واست پیش بیاد و امیدوارم همیشه خودتو خانواده محترمت شاد و سلامت باشن
پاسخ: سلام مرسی ممنون از لطفت گلم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 9 مرداد 1393برچسب:, ] [ 13:18 ] [ Fatemeh ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

زندگی صحنه ی یکتـای هنرمندی ماسـت هر کسی نغمه ی خود خواند و از صحنه رود صــحــــنه پیــــــوستـــه بـه جــــاســـت خرم آن نغمه که مردم بســپارند به یاد
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 143
بازدید کل : 26949
تعداد مطالب : 40
تعداد نظرات : 64
تعداد آنلاین : 1




کد کج شدن تصاوير